Nestlé: Sojusz dla Młodych wesprze ich w czasach pandemii

300 firm zaangażowanych w Alliance for YOUth, czyli Sojusz dla Młodych - inicjatywę koncernu Nestlé na rzecz walki z bezrobociem wśród młodzieży, ogłosiło we wtorek dodatkowe zobowiązania. Zaoferują młodym ludziom 300 tys. nowych miejsc pracy, staży i praktyk do 2025 r.

Publikacja: 27.10.2020 12:02

Nestlé: Sojusz dla Młodych wesprze ich w czasach pandemii

Foto: Bloomberg

- Chcemy dać młodym ludziom wiarę w przyszłość, a także możliwość zdobycia umiejętności i doświadczenia - podkreślał Marco Settembri, prezes Nestlé Europe, Middle East and North Africa ogłaszając podczas wtorkowej e-konferencji prasowej nowe zobowiązanie podjęte przez Nestlé i 300 innych firm zaangażowanych w rozwijany od jesieni 2013 r. projekt Alliance for YOUth, czyli Sojusz dla Młodych.

Inicjatywa, dzięki której pierwszą pracę, staż czy praktykę zdobyło już ok. 450 tysięcy młodych ludzi (do 30. roku życia) w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, teraz chce wesprzeć „pokolenie lockdownu”. Tym bardziej, że pandemia zwiększyła liczbę bezrobotnych do 30. roku życia o 28 milionów. 

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego
Przemysł spożywczy
Drogie jajka na Wielkanoc? Amerykanie mają pomysł: malują jak pisanki kartofle i cebulę