Aktualizacja: 14.05.2025 15:21 Publikacja: 23.05.2024 16:01
Foto: Adobe Stock
Mający swoją siedzibę w Billinghay, niewielkim angielskim miasteczku w East Midlands, browar funkcjonujący pod marką Mitchel Brewing Co. od pewnego czasu ma konsekwentną strategię marketingową. Polegającą na zabawie słowami w nazwach piw i cydrów oraz wzbudzaniu mniejszych lub większych kontrowersji, choć dla Anglików wyraźnie tworzenie nazw piw od nazwisk terrorystów czy dyktatorów jest niespecjalnie kontrowersyjne, a bardziej zabawne.
Węgierskie embargo na polskie mięso stało się niewygodnym tematem przerzucanym między resortami rolnictwa i MSZ....
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas