McDonald’s walczy ze światowym bojkotem. Wykupi wszystkie franczyzy w Izraelu

McDonald’s coraz silniej odczuwa w swoich wynikach finansowych bojkot konsumentów, którzy zarzucają sieci wspieranie Izraela w wojnie z Hamasem. Gigant fast-foodów ma pomysł, jak rozwiązać ten problem.

Publikacja: 04.04.2024 19:24

Propalestyńscy aktywiści protestują przed restauracją McDonald's w Londynie

McDonald's

Propalestyńscy aktywiści protestują przed restauracją McDonald's w Londynie

Foto: AFP

Amerykańska sieć fast-foodów ogłosiła w czwartek, 4 kwietnia, że wykupi wszystkie swoje franczyzowe restauracje w Izraelu. To łącznie 225 lokali w całym kraju, które dotychczas prowadziła lokalna firma Alonyal. McDonald’s liczy na to, że poprawi w ten sposób swój wizerunek w oczach konsumentów, którzy oskarżają go o wspieranie działań izraelskiego wojska.

Bojkot McDonald’s. Sieć traci na konflikcie Izraela z Hamasem

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Przemysł spożywczy
Amerykańskie koncerny proszą Trumpa o zwolnienie z ceł. Ostrzegają przed podwyżkami
Przemysł spożywczy
Abstynent Putin każe Rosjanom nie pić. Produkcja wódki najniższa od ośmiu lat
Przemysł spożywczy
Kawa wreszcie zacznie tanieć? Świat czeka na zbiory w Brazylii
Przemysł spożywczy
200 mln na pączki. Każdy w Polsce zje co najmniej po dwa
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Przemysł spożywczy
Jajecznica będzie daniem luksusowym. Jajka coraz droższe, zaczyna ich brakować
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń