Coffeeheaven odchodzi do historii

Brytyjska sieć kawiarni zakończyła rebranding swoich kawiarni w Polsce. W najbliższym czasie będzie rozwijać się już tylko pod globalną marką Costa.

Aktualizacja: 11.01.2016 13:47 Publikacja: 11.01.2016 12:19

Coffeeheaven odchodzi do historii

Foto: 123rf.com

To oznacza, że z rynku zniknęło coffeeheaven, jedna z pierwszych kawiarni sieciowych w Polsce, którą brytyjski gigant przejął kilka lat temu. Zakończeniu procesu rebrandingu towarzyszyć będzie kampania wizerunkowa Costa Coffee. Działania o zasięgu ogólnopolskim realizowane będą w telewizji, internecie oraz w przestrzeni miejskiej – informuje spółka.

– Kampania Costa Coffee to największa kampania zrealizowana do tej pory w polskiej branży kawiarnianej – mówi Jolanta Borowska, dyrektor marketingu Costa Coffee Polska.
Spółka (dawniej CHI Polska) zarządza siecią 113 kawiarni i 190 kawomatów samoobsługowych Costa Express. Daje jej to czołowe miejsce w Polsce. Na tym z pewnością się nie skończy.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego