Nowy, tajemniczy smak Coca-Coli. Stworzyła go sztuczna inteligencja

Od niemal 2 lat Coca-Cola eksperymentowała z limitowanymi edycjami napojów o tajemniczym smaku – większość z nich miała niejasne, futurystyczne koncepcje i tajemnicze smaki. Najnowsza, Coca-Cola Y3000 ma smakować jak przyszłość. Koncern wykorzystał sztuczną inteligencję do skomponowania smaku i opakowania.

Publikacja: 12.09.2023 22:04

Od niemal 2 lat Coca-Cola eksperymentowała z limitowanymi edycjami napojów o tajemniczym smaku

Od niemal 2 lat Coca-Cola eksperymentowała z limitowanymi edycjami napojów o tajemniczym smaku

Foto: Bloomberg

Coca-Coli dba, aby klienci – zwłaszcza młodsi – dostawali regularnie nowe, ekscytujące smaki coca-coli. Jednak w ostatnich latach świadomi konsumenci unikali niezdrowych, słodkich napojów, co utrudniło sprzedaż napojów gazowanych a także promowanie koncernowi swoich starszych marek. Coca-Cola wykorzystała więc swoją platformę Creations, odpowiedzialną za limitowane edycje smaków, takie jak Y3000, aby sprawić, by marka spodoba się młodszym konsumentom. Podobnie jak wszystkie napoje Creations, Coca-Cola Y3000 została zaprojektowana tak, aby głównie jak cola, z odrobiną czegoś nowego.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności