McDonald’s Polska: Jesteśmy ikoną nowoczesności

Przez 30 lat staliśmy się rynkiem znanym ze skuteczności. Globalnie korporacja McDonald’s wykorzystuje nasze doświadczenia, naszą relację z gośćmi – mówi Adam Pieńkowski, dyrektor generalny McDonald’s Polska.

Publikacja: 19.06.2022 21:10

McDonald’s Polska: Jesteśmy ikoną nowoczesności

Foto: mat. pras.

McDonald’s obchodzi w tym roku 30-lecie działalności w Polsce. Jakoś szczególnie je świętujecie, czego mogą się spodziewać klienci?

Z jednej strony to kolejny normalny rok działania firmy, z drugiej przez jubileusz jest w pewien sposób wyjątkowy. Jest też inny z racji tego, co się dzieje na świecie, czyli wojny i naszego zaangażowania w pomoc Ukraińcom, zarówno tym, którzy zostają w swojej ojczyźnie, jak i uchodźcom.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Przemysł spożywczy
Starbucks radykalnie zmienia zasady. Będzie nowy kodeks postępowania dla gości
Przemysł spożywczy
Do syndyka zgłosiło się już 400 wierzycieli Manufaktury. Będzie więcej
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa pod presją kosztów. Szansą rynki zagraniczne
Przemysł spożywczy
Foie gras i łosoś zdominowały francuskie święta
Przemysł spożywczy
Piwo z Polski i innych krajów Unii Europejskiej wlewa się do Rosji