McDonald’s Polska: Jesteśmy ikoną nowoczesności

Przez 30 lat staliśmy się rynkiem znanym ze skuteczności. Globalnie korporacja McDonald’s wykorzystuje nasze doświadczenia, naszą relację z gośćmi – mówi Adam Pieńkowski, dyrektor generalny McDonald’s Polska.

Publikacja: 19.06.2022 21:10

McDonald’s Polska: Jesteśmy ikoną nowoczesności

Foto: mat. pras.

McDonald’s obchodzi w tym roku 30-lecie działalności w Polsce. Jakoś szczególnie je świętujecie, czego mogą się spodziewać klienci?

Z jednej strony to kolejny normalny rok działania firmy, z drugiej przez jubileusz jest w pewien sposób wyjątkowy. Jest też inny z racji tego, co się dzieje na świecie, czyli wojny i naszego zaangażowania w pomoc Ukraińcom, zarówno tym, którzy zostają w swojej ojczyźnie, jak i uchodźcom.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego
Przemysł spożywczy
Drogie jajka na Wielkanoc? Amerykanie mają pomysł: malują jak pisanki kartofle i cebulę
Przemysł spożywczy
Hakerzy uderzyli w rosyjską wódkę. Stanęła produkcja i sprzedaż