Żniwa dla producentów lodów. Polacy jedzą coraz więcej

Lato to czas żniw na rynku lodów, ale Polacy jedzą ich już coraz więcej także poza sezonem. W 2016 r. sprzedaż znów może pójść w górę.

Aktualizacja: 12.08.2016 07:33 Publikacja: 11.08.2016 20:06

O ponad 16 proc. zwiększyły się wydatki Polaków na lody w pierwszej połowie 2016 r. – podaje za firmą badawczą Nielsen Nestlé Polska oferująca takie marki, jak Manhattan, Schöller i Mövenpick. W ujęciu ilościowym sprzedaż mrożonych deserów poszła w tym czasie w górę o ok. 15 proc. To oznacza, że mimo zmiennej pogody w lipcu i sierpniu – kluczowych miesięcy dla sezonu lodowego – branża ma duże szanse zakończyć ten rok wzrostem sprzedaży.

Pozostało 91% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Królewiec wprowadza kartki na żywność, ale nie dla wszystkich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę