Makro stawia na polską żywność

"Stawiamy na profesjonalizm w dostawie asortymentu dla handlu i gastronomii oraz na inspirowanie i dzielenie się wiedzą z zakresu prowadzenia skutecznego i konkurencyjnego biznesu" - powiedział Eric Poirier, prezes zarządu Makro Cash and Carry Polska S.A.

Aktualizacja: 24.11.2016 09:18 Publikacja: 24.11.2016 09:03

Makro stawia na polską żywność

Foto: Wikimedia

Jak podkreślił, firma zmieniła strategię, stawiając m. in. na intensywny rozwój usług dystrybucji żywności.

"Wprowadziliśmy wiele nowoczesnych rozwiązań, aby dostosować się do wymagań rynku. Nasza oferta jest dopasowana do potrzeb przedsiębiorców z branży gastronomicznej oraz handlu detalicznego" - dodał.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego