Aktualizacja: 12.03.2017 21:19 Publikacja: 12.03.2017 19:48
1 zdjęcie
ZobaczFoto: Bloomberg
13 proc. Polaków w 2016 r. choć raz kupiło produkty spożywcze przez internet. Oznacza to wzrost o 2 pkt proc. w stosunku do roku wcześniejszego, jednak zgodnie z danymi Eurostatu, to badanie grupy konsumentów w najgęściej zaludnionych częściach kraju.
Gdy weźmiemy pod uwagę słabiej zaludnione tereny, wówczas wynik spada do 7–8 proc., co jest wynikiem poniżej unijnej średniej. Mimo to analitycy branży e-commerce mówią o potencjale rynku w samych superlatywach.
Zbiory kawy w Brazylii w tegorocznej i w przyszłej kampanii 2025/26 zmaleją o 3-6,4 proc z powodu suszy — wynika...
Kraje afrykańskie będą musiały wydać miliardy dolarów na nowe plantacje oraz systemy nawadniające. Dlatego ceny...
Amerykańska firma, przejęta przez Kreml i objęta kontrolą państwa, będzie wykorzystywana do dostarczania żywnośc...
Cła Trumpa i spadki wydatków konsumenckich to wyzwania dla branży, zwłaszcza mocnych alkoholi. Dlatego wciąż szu...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Ceny ryżu w Japonii wciąż rosną. Rząd od miesięcy usiłuje zapanować nad drożyzną uwalniając rezerwy strategiczne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas