„Jolka, Jolka pamiętasz” chwyciła na rynku wódki

Marka stworzona przez Romualda Lipkę na trudnym rynku mocnych alkoholi radzi sobie bardzo dobrze. Znane nazwisko pomaga przy debiucie, co potwierdzają też choćby kosmetyki Janda.

Publikacja: 05.07.2017 21:22

Wódka „Jolka, Jolka pamiętasz" zadebiutowała w sklepach zaledwie kilka miesięcy temu, spółka Muzyczne Alkohole ma w ofercie kilka wersji smakowych. – Ze sprzedaży jesteśmy bardzo zadowoleni, poszło już kilka tysięcy sztuk, co biorąc pod uwagę cenę jednostkową, jest świetnym wynikiem. Rozwijamy też dystrybucję, wódka dostępna jest już w kilkuset punktach i właściwie codziennie dochodzi przynajmniej jeden – mówi Romuald Lipko, prezes firmy. Kompozytor, znany choćby z Budki Suflera, chce dalej intensywnie rozwijać swój produkt. – Rozmawiamy też o pojawieniu się w dużych sieciach, na razie jesteśmy dostępni w Makro, które zwiększyło zamówienie. Cieszy mnie też nasza obecność w hotelach grupy Gołębiewski.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Przemysł spożywczy
Foie gras i łosoś zdominowały francuskie święta
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Przemysł spożywczy
Piwo z Polski i innych krajów Unii Europejskiej wlewa się do Rosji
Przemysł spożywczy
Polacy ruszyli po alkohol 0%. Styczeń będzie bez procentów?
Przemysł spożywczy
Mocno wzrosła cena minimalna alkoholi w Rosji. W sklepach jeszcze drożej
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Przemysł spożywczy
Polacy kupują wina musujące już nie tylko na sylwestra. To rynek wart miliard złotych
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay