Andrew Highcock,Kompania Piwowarska,piwo,Tyskie,Lech

Widzimy potencjał w klasycznych produktach – mówi prezes Kompanii Piwowarskiej Andrew Highcock.

Aktualizacja: 25.03.2015 22:14 Publikacja: 25.03.2015 21:00

Andrew Highcock,Kompania Piwowarska,piwo,Tyskie,Lech

Foto: materiały prasowe

Rz: Jaki może być 2015 r. na polskim rynku piwa? Ciepły pierwszy kwartał przyniósł wzrost sprzedaży?

Andrew Highcock: W pierwszym kwartale wielkość sprzedaży całej branży jest na poziomie ubiegłorocznym. Spodziewamy się, że podobnie będzie w całym 2015 r. Natomiast to, czy już w tym roku zwiększą się wydatki na piwo, w dużym stopniu zależeć będzie od tego, jak konsumenci zareagują na innowacyjne produkty.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego