Tan-Viet staje się międzynarodowy i chce znacznie powiększyć przychody

Po 26 latach działalności spółka zmieni się w międzynarodową firmę działającą w 60 krajach na czterech kontynentach. Do 2021 r. chce urosnąć sześciokrotnie, osiągając ponad 600 mln dolarów przychodów.

Aktualizacja: 29.04.2016 14:22 Publikacja: 29.04.2016 12:13

- Tan – Viet International osiągnął olbrzymi sukces w Polsce, stając się liderem w swoich kategoriach produktowych – komentuje Tao Ngoc Tu, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej tej spółki.

- W związku z tym przyszedł czas, aby spojrzeć na rozwój spółki globalnie i zdobyte doświadczenie wykorzystać w dynamicznej ekspansji na zagranicznych rynkach – dodaje.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego