Rosnąca liczba miejsc serwujących latte i espresso napędza biznes kawiarniany

Rosnąca liczba miejsc serwujących latte i espresso napędza biznes kawiarniany. Boom byłby jeszcze większy, gdyby nie wysokie ceny małej czarnej.

Publikacja: 01.06.2016 19:50

Już niemal 30 proc. Polaków pije kawę poza domem kilka razy w tygodniu – wynika z raportu Cafe Monitor 2016 firmy ARC Rynek i Opinia. Zmianie przyzwyczajeń miłośników małej czarnej sprzyja rosnąca liczba punktów.

– Oferta kawowa pojawia się w miejscach, gdzie jej do tej pory nie było: w piekarniociastkarniach czy kioskach z prasą. Bardzo wysoki odsetek badanych pije kawę na stacjach benzynowych – komentuje Katarzyna Knothe z ARC Rynek i Opinia.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Przemysł spożywczy
Foie gras i łosoś zdominowały francuskie święta
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Przemysł spożywczy
Piwo z Polski i innych krajów Unii Europejskiej wlewa się do Rosji
Przemysł spożywczy
Polacy ruszyli po alkohol 0%. Styczeń będzie bez procentów?
Przemysł spożywczy
Mocno wzrosła cena minimalna alkoholi w Rosji. W sklepach jeszcze drożej
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Przemysł spożywczy
Polacy kupują wina musujące już nie tylko na sylwestra. To rynek wart miliard złotych
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay