Lidl stawia na zdrową żywność?

Nowa kampania reklamowa Lidla ma przebiegać pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie” i wykorzystywać fakt, że Polacy coraz chętniej kupują to, co zdrowe.

Aktualizacja: 15.02.2017 17:15 Publikacja: 15.02.2017 16:40

Lidl stawia na zdrową żywność?

Foto: Lidl

Z początkiem lutego 2017 roku Lidl zakończył kampanię reklamową „Dorota, Karol i goście”. Spotkała się ona z ciepłym przyjęciem i odniosła spory sukces. Nie znaczy to jednak, że Lidl rezygnuje z reklamy, bo właśnie zaczyna nową kampanię marketingową pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”. Twarzami kampanii mają być Karol Okrasa i blogerka Daria Ładocha – Okrasa będzie kontynuował prezentowanie tradycyjnej kuchni, podczas gdy Daria Ładocha będzie pokazywała jedzenie od strony nowoczesnej i funkcjonalnej. Daria Ładocha znana jest też z książek kulinarnych „W mojej tajskiej kuchni” oraz „Gotuj zdrowo dla dzieci”.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego