#RZECZoBIZNESIE: Marta Widz: Kupujemy żywność w nadmiarze

Mamy zakodowane, że musimy mieć dużo jedzenia, bo nie wiadomo, co będzie – mówi Marta Widz, koordynatorka kampanii społecznej „Wiem, co jem”, Urząd m.st. Warszawy, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 22.09.2017 13:13 Publikacja: 22.09.2017 13:10

#RZECZoBIZNESIE: Marta Widz: Kupujemy żywność w nadmiarze

Foto: tv.rp.pl

W Polsce rocznie na śmietnikach ląduje 9 mln ton żywności, a na całym świecie 1,3 mld ton.

- Sklepy nie chcą wyrzucać żywności, ale bardzo chcą nam ją sprzedać. My ją kupujemy w nadmiarze, bo jest w promocjach i sprawia nam to przyjemność. Ulegamy reklamie i kupujemy wciąż coś nowego – tłumaczyła Widz.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego
Przemysł spożywczy
Drogie jajka na Wielkanoc? Amerykanie mają pomysł: malują jak pisanki kartofle i cebulę
Przemysł spożywczy
Hakerzy uderzyli w rosyjską wódkę. Stanęła produkcja i sprzedaż
Przemysł spożywczy
USA: Tysiące puszek Coca-Coli wycofane z powodu wykrycia plastiku
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Przemysł spożywczy
USA chcą importować „setki milionów” jajek z Turcji i Korei Południowej