Aktualizacja: 06.09.2016 07:26 Publikacja: 06.09.2016 03:00
Foto: 123RF
dr Monika Żuraw, radca prawny, wspólnik w kancelarii BSWW Legal & Tax
Foto: materiały prasowe
Sponsoring sportowy najczęściej kojarzy się z sektorem prywatnym. Globalne marki reklamują się za pośrednictwem znanych klubów sportowych i sportowców osiągających najlepsze wyniki, a także wydarzeń sportowych o dużym zasięgu. Sport stał się skutecznym kanałem komunikacji między producentem towaru a potencjalnymi klientami. Może być również efektywnym sposobem promocji miast i gmin. Jednostki samorządu terytorialnego często w sposób naturalny związane są ze sportem jako podmioty wpierające lokalne kluby oraz wydarzenia sportowe. To zaangażowanie gmin i miast w sport może być w stosunkowo łatwy sposób wykorzystane w celu promowania jednostek samorządu terytorialnego, budowania ich rozpoznawalności a także wyróżniającego wizerunku społeczności lokalnej. W tym celu konieczne jest zawieranie tzw. umów sponsorskich, w których obie strony są beneficjentami przedsięwzięcia. Gmina – sponsor pozyskuje efektywne narzędzie promocji, a sponsorowany klub lub zawodnik potrzebne wsparcie finansowe.
Możliwe, że neosędziowie stracą swój status z mocy ustawy już w październiku. Adam Bodnar podjął decyzję w spraw...
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie oddalił kolejną skargę na decyzję Rzecznika Praw Pacjenta, tym razem...
Nakaz odbierania prawa jazdy dożywotnio i na wszystkie rodzaje pojazdów, w sytuacji popełnienia przestępstwa z a...
Po dwóch trudnych latach dla doradców podatkowych wróciły dobre czasy. Rosną przychody większości firm. Ich klie...
Mężczyzna, który wraz z partnerką zdecydował się na skorzystanie z usług kliniki in vitro i zamrożenie zarodka,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas