Aktualizacja: 17.05.2020 21:00 Publikacja: 17.05.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
– Obecna sytuacja zmusiła nas do rezygnacji z tradycyjnych spotkań edukacyjnych kierowanych do branży HR. Wiemy jednak, jak ważne jest stałe podnoszenie kompetencji i wyszliśmy naprzeciw tej potrzebie – twierdzi Monika Różycka, specjalistka ds. marketingu w eRecruitment Solutions. Jest też koordynatorem nowego projektu, eRecruiter Lab – darmowego kursu online, którego uczestnicy będą się uczyć komunikacji i copywritingu w rekrutacji.
Projekt eRecruitera to jedno z wielu przedsięwzięć edukacyjnych, które pojawiły się na rynku w czasie wymuszonego przez pandemię lockdownu. Zamroził on większość wycenianego na ok. 8 mld zł rynku szkoleń, gdyż zdecydowana większość z nich była prowadzona w formie stacjonarnej.
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Brytyjskie oferty zatrudnienia wywołują rosnące zainteresowanie Amerykanów. Po powrocie Donalda Trumpa do władzy...
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas