Pełna kontrola nad błędami

Rozliczanie z efektów pracy powinno opierać się na konstruktywnej analizie zysków i strat. Obowiązkiem pracodawcy jest stworzenie warunków, w których błąd nie oznacza porażki.

Publikacja: 23.12.2017 10:00

Tylko pełen obiektywizm może uchronić pracodawcę od błędów przy ocenianiu efektów pracy.

Tylko pełen obiektywizm może uchronić pracodawcę od błędów przy ocenianiu efektów pracy.

Foto: shutterstock

Anna czyżewska

Zarządzanie błędami pracowników nie należy do najłatwiejszych zadań. Komunikacja w sytuacji kryzysowej, w której podwładny nie wywiązał się z obowiązku lub nieprawidłowo wykonał swoją pracę, wymaga wyczucia i znajomości zasad biznesowej dyplomacji. Pierwszym krokiem jest założenie, że błędy są nieodłącznym elementem zawodowej działalności. Drugi etap to przekazanie konstruktywnej informacji zwrotnej.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Praca
Jak przetrwać zwolnienie: rady dla zwalnianych i zwalniających
Praca
Zetki marzą o pracy na stabilnym etacie
Praca
Motywacyjna marchewka może być ciężkostrawna
Praca
Kto będzie lepszym szefem: człowiek czy robot? Badania nie pozostawiają wątpliwości
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Praca
Pochwała? Tylko okazjonalnie, a nagroda jeszcze rzadziej