Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 23.12.2017 10:00 Publikacja: 23.12.2017 10:00
Tylko pełen obiektywizm może uchronić pracodawcę od błędów przy ocenianiu efektów pracy.
Foto: shutterstock
Anna czyżewska
Zarządzanie błędami pracowników nie należy do najłatwiejszych zadań. Komunikacja w sytuacji kryzysowej, w której podwładny nie wywiązał się z obowiązku lub nieprawidłowo wykonał swoją pracę, wymaga wyczucia i znajomości zasad biznesowej dyplomacji. Pierwszym krokiem jest założenie, że błędy są nieodłącznym elementem zawodowej działalności. Drugi etap to przekazanie konstruktywnej informacji zwrotnej.
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
Wbrew potocznym opiniom najmłodsze na rynku pracy pokolenie Z ma podobne oczekiwania wobec pracodawców i szefów...
Dwóch na trzech pracowników deklaruje, że w ich firmie funkcjonuje system premiowy, który nie zawsze uważają za...
Chociaż część pracowników chciałaby, by ich obecnego szefa zastąpił robot, to wyniki najnowszych badań naukowców...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Niewiele osób czuje się docenianych w pracy. A jeśli już się to zdarzy, to dostajemy pochwały, choć wolelibyśmy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas