Podcast „Pałac Prezydencki”: Media społecznościowe a kampania - nowe reguły gry

W najnowszym odcinku podcastu Pałac Prezydencki Michał Kolanko rozmawia z Mateuszem Sabatem, szefem firmy Big Data4Leaders, o nadchodzących wyborach prezydenckich w Polsce oraz rewolucyjnych zmianach na platformach społecznościowych.

Publikacja: 13.01.2025 13:00

Mateusz Sabat, szef Big Data For Leaders

Mateusz Sabat, szef Big Data For Leaders

Foto: podcasty.rp.pl

Jak nowe algorytmy i zmiany w moderacji treści wpłyną na strategię kampanii wyborczej? Kto dominuje w mediach społecznościowych, a kto ma jeszcze sporo do nadrobienia? 

Mateusz Sabat podkreśla, że rok 2025 to czas dynamicznych zmian w mediach społecznościowych. Meta zapowiedziała wprowadzenie funkcji community notes, znanych z platformy X (dawniej Twitter), które mają zastąpić dotychczasowe metody moderacji treści oparte na sztucznej inteligencji i fact-checkerach. - To jest jedna z takich rewolucyjnych zmian, o której bardzo dużo się w ostatnich dniach dyskutuje – mówi Sabat​.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Polityka
Polski samozwaniec stworzył własną gwardię. „Gotów poświęcić życie dla prezydenta”
Polityka
Szymon Hołownia o papieżu Franciszku: Kiepski polityk, dobry proboszcz
Polityka
Rafał Trzaskowski nawiązuje do śmierci papieża Franciszka. Mówi, co łączy wiarę z polityką
Polityka
Kampania prezydencka będzie krótsza po śmierci papieża Franciszka
Polityka
Wielkanoc to polityczna pauza. Ale przy stole kampania wyborcza toczy się dalej