Szydło walczy o wizerunek PiS

Tylko gdyby ośrodek decyzyjny obozu PiS znajdował się w Kancelarii Premiera, ocieplanie wizerunku rządu mogłoby przynieść rezultat.

Aktualizacja: 11.01.2016 05:54 Publikacja: 10.01.2016 19:31

Premier Beata Szydło

Premier Beata Szydło

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

W każdych innych warunkach piątkowy TweetupKPRM, czyli spotkanie całego rządu ze sporą grupą dziennikarzy i blogerów, mógłby zwiastować prawdziwą rewolucję komunikacyjną. Według organizatorów było to pierwsze tego rodzaju wydarzenie na świecie. Wcześniej z „liderami opinii" aktywnymi na Twitterze w różnych krajach spotykali się prezydenci, premierzy czy poszczególni ministrowie. Rządowi spece od komunikacji pod kierownictwem autora internetowej kampanii PiS ministra Pawła Szefernakera postanowili jednak pójść dalej. W piątkowy wieczór do Sali im. Anny Walentynowicz w Kancelarii Premiera ściągnęli przedstawicieli wszystkich resortów. Brakujących kilku ministrów reprezentowali zastępcy.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Polityka
Współpracownicy Donalda Trumpa u Rafała Trzaskowskiego. O czym rozmawiali?
Polityka
Jacek Nizinkiewicz: Hołownia na prezydenta niezależny od kasy PSL i z błogosławieństwem Tuska
Polityka
Podcast "Rzecz w tym": Czy polska gospodarka zmierza w stronę kryzysu?
Polityka
Czy w deklaracji Hołowni jest drugie dno? Tak sądzi część działaczy jego partii
Materiał Promocyjny
Fotowoltaika naturalnym partnerem auta elektrycznego
Polityka
Wątpliwy dyplom MBA prezydenta Wrocławia Jacka Sutryka
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje