Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 02.07.2020 16:11 Publikacja: 03.07.2020 18:00
Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński
Aha, ja wcale nie żartuję. Reklamodawców interesuje przede wszystkim grupa komercyjna – z tak zakreślonymi ramami – bo tylko ci ludzie zarabiają i wydają jeszcze pieniądze. Reszta co najwyżej odkłada na trumnę i się dziwić nie należy. Jak co taki starzec kupi, to raczej czarną sukienkę albo garnitur, a i to kartonowe, bo dla nieboszczyka nie ma się co wykosztowywać, niech na stypę zostanie. Oczywiście są i lepiej sytuowani, ale oni wszystko już mają, a Polska nie Ameryka, rejsów wypoczynkowych statkiem po Karaibach nie reklamują. Więc do odhaczenia.
Sława Davida Hockneya działa z magnetyczną siłą. Od pierwszego więc dnia jego wystawa w Paryżu ściąga tłumy, a j...
Rzadko zdarza się spektakl, który przeżywa się w takich emocjach jak „Dziady” Mai Kleczewskiej z teatru w Iwano-...
Wokół modelu opieki nad dziećmi w Szwecji i Norwegii narosło wiele mitów. Wyjaśnia je w swoich reportażach Macie...
„PGA Tour 2K25” przypomina, że golf to nie tylko rodzaj kołnierza czy samochód.
Kluczem do rozwoju emocjonalnego dziecka jest doświadczenie, a nie informacja – wyjaśnia Jonathan Haidt.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas