Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 27.08.2020 18:50 Publikacja: 28.08.2020 17:00
Foto: materiały prasowe
Gra „Sen" wykorzystuje marzenia senne do zbudowania klimatu towarzyszącego zabawie. Pomagają w tym również doskonale zilustrowane karty – fantasmagoryczne i przyciągające wzrok. Sama rozgrywka nie ma nic wspólnego ze snami, przypomina za to klasyczne memory w bardziej złożonej formie. Każdy z graczy otrzymuje cztery karty, przy czym poznaje wartość zaledwie dwóch z nich, wszystkie zaś kładzie zakryte przed sobą i nie może ich później podglądać. W kolejnych rundach dobiera karty z talii i opcjonalnie wymienia na wcześniej posiadane. Kiedy uzna, że łączna wartość jego kart jest niższa od wartości kart rywali, ogłasza pobudkę. Runda kończy się podliczeniem punktów.
„Cannes. Religia kina” Tadeusza Sobolewskiego to książka o festiwalu, filmach, artystach, świecie.
„5 grudniów” to powieść wybitna. James Kestrel po prostu zna się na tym, o czym pisze; Hawaje z okresu II wojny,...
„BrainBox Pocket: Kosmos” pomoże poznać zagadki wszechświata i wyćwiczyć pamięć wzrokową.
Naukowcy zastanawiają się, jak rozwijać AI, by zminimalizować szkody moralne.
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
„The Electric State” to najsłabsze dzieło w karierze braci Russo i prawdopodobnie najdroższy film w historii Net...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas