Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 22.04.2025 14:16 Publikacja: 03.01.2025 08:30
Hasło reklamowe „Polsko je IN” i decyzja o otwarciu połączenia do Gdańska mogą być symbolem kopernikańskiego przewrotu, który dokonał się w ostatnich latach w Czechach w postrzeganiu naszego kraju
Foto: Polský institut v Praze
Polsko je IN” – czyli Polska jest w modzie – billboardy z tym hasłem atakują w ostatnich tygodniach podróżujących na czeskich dworcach, w pociągach i praskich tramwajach. To kampania reklamowa Czeskich Kolei związana z uruchomieniem od 15 grudnia 2024 r. nowej linii Praga–Gdańsk. Cztery pociągi dziennie znad Wełtawy nad Bałtyk. Na pozór sprawa drobna, w rzeczywistości zarówno hasło reklamowe, jak i decyzja czeskiego przewoźnika mogą być symbolem kopernikańskiego przewrotu, który dokonał się w ostatnich latach w Czechach w postrzeganiu północnych sąsiadów.
Sława Davida Hockneya działa z magnetyczną siłą. Od pierwszego więc dnia jego wystawa w Paryżu ściąga tłumy, a j...
Rzadko zdarza się spektakl, który przeżywa się w takich emocjach jak „Dziady” Mai Kleczewskiej z teatru w Iwano-...
Wokół modelu opieki nad dziećmi w Szwecji i Norwegii narosło wiele mitów. Wyjaśnia je w swoich reportażach Macie...
„PGA Tour 2K25” przypomina, że golf to nie tylko rodzaj kołnierza czy samochód.
Kluczem do rozwoju emocjonalnego dziecka jest doświadczenie, a nie informacja – wyjaśnia Jonathan Haidt.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas