Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 22.04.2025 22:04 Publikacja: 16.02.2024 10:00
Na planie „Wesela 2”. Jest wrzesień 2020 r., środek pandemii. Czy to się mogło biznesowo udać?
Foto: EAST NEWS
Polskie hity filmowe jak „Chłopi” czy „Zielona granica” przyciągnęły do kin tłumy. Jednak nie zmieniło to trendu ostatnich lat: po pandemii kina opustoszały, a widzowie przenieśli się na platformy internetowe. Branży filmowej trudno będzie wrócić do rekordowego roku 2018, gdy do kin w Polsce przyszło 57 mln widzów.
W takich czasach pozyskiwanie finansowania jest wielkim wyzwaniem dla producentów. Prowadzi to do sporów o spore pieniądze. Jedna z takich historii związana jest z filmem „Wesele 2” w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego. „Rzeczpospolita” poznała kulisy jego finansowania. Podobnie jak w akcji filmu, początkowo wśród bohaterów panują optymizm i zgoda, a zakończenie jest ponure. Może znaleźć finał w sądzie.
Sława Davida Hockneya działa z magnetyczną siłą. Od pierwszego więc dnia jego wystawa w Paryżu ściąga tłumy, a j...
Rzadko zdarza się spektakl, który przeżywa się w takich emocjach jak „Dziady” Mai Kleczewskiej z teatru w Iwano-...
Wokół modelu opieki nad dziećmi w Szwecji i Norwegii narosło wiele mitów. Wyjaśnia je w swoich reportażach Macie...
„PGA Tour 2K25” przypomina, że golf to nie tylko rodzaj kołnierza czy samochód.
Kluczem do rozwoju emocjonalnego dziecka jest doświadczenie, a nie informacja – wyjaśnia Jonathan Haidt.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas