„Platoniczna przyjaźń”: Międzypłciowy (B)romans

Will jest piwowarem w knajpie, Sylvia zajmuje się dziećmi. Czy ich dawna przyjaźń może jeszcze odżyć pośród codziennych spraw i mimo różnic?

Publikacja: 21.07.2023 17:00

„Platoniczna przyjaźń”, twórcy: Nicholas Stoller, Francesca Delbanco, dystrybucja VOD: Apple TV+

„Platoniczna przyjaźń”, twórcy: Nicholas Stoller, Francesca Delbanco, dystrybucja VOD: Apple TV+

Foto: mat.pras.

Nicholas Stoller to potęga w amerykańskiej komedii. Nakręcił m.in. „Chłopaki też płaczą”, „Idola z piekła rodem” i „Sąsiadów” – klasyki przegiętego humoru i bromansu, czyli filmów o kumpelskiej relacji (połączenie słów brother i romance).

W dziesięcioodcinkowej „Platonicznej przyjaźni” – zrealizowanej dla Apple TV+ wspólnie z żoną Francescą Delbanco – znów opowiada o przyjaźni, choć tym razem międzypłciowej. Sylvia (Rose Byrne) jest żoną i matką trójki dzieci, która od lat zajmuje się głównie domem, choć tak jak mąż była kiedyś prawniczką. Z kolei Will (Seth Rogen) prowadzi hipsterski bar w Los Angeles i warzy piwo kraftowe. Kiedyś byli nierozłączni, choć nigdy nie byli parą, ale życiowa rutyna wypchnęła ich relację na margines. Poróżnili się o swoich współmałżonków. Ona – w opinii Willa – wyszła za nudziarza, a on – według Sylvii – zasługiwał na lepszą partnerkę niż ta, którą wybrał. Tak to się rozleciało. Jednak wszystko się zmienia, gdy Sylvia się dowie, że Will wziął rozwód.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Plus Minus
Lech Wałęsa: Mentzen ani Nawrocki nie są w stanie doprowadzić do porządnych rozwiązań
Plus Minus
Trzaskowski i Nawrocki uwierzyli, że jeden region zdecyduje o wyniku wyborów
Plus Minus
Mariusz Cieślik: To nie Grzegorzem Braunem powinniśmy się martwić
Plus Minus
Michał Szułdrzyński: Czy liberalizm może być jeszcze sexy
Plus Minus
Irena Lasota: Liczę, że ukraińskie drony zaatakują paradę zwycięstwa w Moskwie
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku