Reklama

„Stray”: Kotem być

„Stray” to jedna z najlepiej ocenianych gier komputerowych tego roku. Widać gracze też mają słabość do małych kotków!

Publikacja: 09.09.2022 17:00

„Stray”: Kotem być

Foto: materiały prasowe

Bohaterem „Stray” jest rudy koci przybłęda, który trafia do podziemnego miasta bunkra pełnego humanoidalnych robotów i innych niebezpiecznych stworzeń. Oczywiście, pragnie się stamtąd wydostać. Czeka go kilka godzin błąkania się po dzielnicach, skakania po półkach, spacerowania po rurach, wspinania się i szukania przejść.

Wcielanie się w kota sprawia olbrzymią przyjemność. Można miauczeć wniebogłosy, drapać sofy i fotele, a z drugiej strony zaglądać we wszelkie możliwe kąty, a nawet wpadać do szemranych knajpek i barów. Z czasem do bohatera dołącza też dysponujący sztuczną inteligencją dron B-12, który pomaga mu rozwiązywać zagadki i gromadzić przedmioty. „Stray” otwiera bowiem przed grającymi cyberpunkowy świat przyszłości, w którym wszystko jest możliwe.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
„Brat”: Bez znieczulenia
Plus Minus
„Twoja stara w stringach”: Niegrzeczne karteczki
Plus Minus
„Sygnaliści”: Nieoczekiwana zmiana zdania
Plus Minus
„Ta dziewczyna”: Kwestia perspektywy
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Hanna Greń: Fascynujące eksperymenty
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama