Panny, kawalerowie, swaci oraz ich służba

Netflix pobił własny rekord. W ciągu czterech tygodni od premiery aż 82 mln subskrybentów z całego świata obejrzało „Bridgertonów". W rzeczywistości widownia serialu była jeszcze większa. Wielu widzów oglądało go przecież z osobą ukochaną bądź nawet w towarzystwie całej rodziny. Ponadto cieszył się on olbrzymim zainteresowaniem w sieci. Idealnie trafił w gusta masowego widza i z łatwością zdeklasował dotychczasowy hit platformy – „Wiedźmina".

Publikacja: 19.03.2021 18:00

Panny, kawalerowie, swaci oraz ich służba

Foto: LIAM DANIEL/NETFLIX

Trzeba przyznać, że miał ułatwione zadanie. W ciągu minionego roku Netflixowi przybyło blisko 40 mln użytkowników, którzy ze względu na ograniczenia związane z pandemią spędzali więcej czasu przed ekranami. Nie bez znaczenia wydaje się również to, że producenci coraz lepiej znają gusta widowni, bo dzięki platformie zbierają olbrzymie ilości danych o jej użytkownikach. Dokładnie zatem wiedzą, co zachęca ludzi do oglądania konkretnych seriali, jakiego typu produkcje cieszą się największym wzięciem i z jakich powodów się podobają. To bardzo cenne wskazówki pozwalające przygotować produkt spełniający oczekiwania możliwie szerokiej grupy odbiorców.

Pozostało 81% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Plus Minus
Bogusław Chrabota: Dlaczego broń jądrowa nie zostanie użyta
Plus Minus
„Empire of the Ants”: 103 683 zwiedza okolicę
Plus Minus
„Chłopi”: Chłopki według Reymonta
Plus Minus
„Największe idee we Wszechświecie”: Ruch jest wszystkim!
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Plus Minus
„Nieumarli”: Noc żywych bliskich