„Lol: Kto się śmieje ostatni”: Woronowicz rozśmiesza Kuleszę

Komediowe reality show „Lol: Kto się śmieje ostatni” trafi 14 kwietnia do Prime Video prowadzone przez Cezarego Pazurę.

Publikacja: 13.04.2023 03:00

Cezary Pazura prowadzi polską wersję reality show

Cezary Pazura prowadzi polską wersję reality show

Foto: Prime video

Portale streamingowe, wchodzące w naszą cyberprzestrzeń, starające się zabiegać o widzów lokalnymi produkcjami z udziałem polskich artystów oraz producentów, rywalizują o wyższe udziały w rynku przede wszystkim serialami i fabułami.

Prime Video w Polsce wybrało inną drogę, stawiając na adaptację komediowego reality show Hitoshi Matsumato. To jeden z najpopularniejszych japońskich reżyserów, komików i prezenterów telewizyjnych znany jako Matchan. Dorastał w biednej rodzinie, marząc o karierze twórcy mangi. Śmiech uznał za najskuteczniejszy sposób w walce o przetrwanie w trudnych warunkach. Jedną z jego produkcji telewizyjnych był dokument zrealizowany podczas wyprawy do amsterdamskiego muzeum van Gogha. Ostatecznie Japończyk, który już jako dziecko ratował się śmiechem, wielkie pieniądze zarobił na sprzedaży licencji reality show, gdzie śmiech kończy się odpadnięciem z programu.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Platformy streamingowe
„Wzgórze psów” Jakuba Żulczyka, czyli zbrodnie waszej młodości
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Platformy streamingowe
„Tęsknię za tobą” Harlana Cobena. Afera #metoo i zbrodnia z portalu randkowego
Platformy streamingowe
Widzieliśmy serial „Sto lat samotności”. Będzie dyskusja wśród fanów powieści
Platformy streamingowe
„Matki pingwinów”, czyli fajterki macierzyństwa
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Platformy streamingowe
Netflix przygotowuje drugi sezon serialu „1670”. Byliśmy na planie. Co już wiemy?
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej