Aktualizacja: 22.04.2025 10:25 Publikacja: 19.01.2023 10:03
Foto: Adobe Stock
W praktyce oznacza to, że przewoźnik, który w ostatnich dwóch latach był często karany mandatem lub orzeczeniem karnym, będzie kontrolowany przez inspekcje częściej niż ten, który nie łamie zasad albo nie został na tym przyłapany. Na podstawie m.in. jego występków zostanie obliczony współczynnik ryzyka jego zachowań, a przyznane w ten sposób punkty pozwolą go zakwalifikować do jednego z czterech przedziałów (szarego, zielonego, pomarańczowego i czerwonego).
Projekt lansowany przez Ministerstwo Sprawiedliwości nie zapewnia sprawiedliwych rozliczeń z osobami sprzeniewie...
Gdy fiskus będzie miał wątpliwości, powinien je rozstrzygać na korzyść podatnika. Taka zapowiedź pojawia się nie...
Łączenie przez Donalda Tuska patriotyzmu ekonomicznego ze zmierzchem globalizacji jest błędne, ponieważ jedno ni...
Konsekwencją zamieszania wokół debaty prezydenckiej w Końskich może być nie tylko protest wyborczy, ale również...
Upowszechnienie się w Polsce koncepcji „nieistniejącego wyroku” może wywołać nieprawdopodobny chaos w wymiarze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas