Obowiązki informacyjne przedsiębiorców po zmianie ustawy konsumenckiej

Nawet jeśli przedsiębiorca nie oferuje w sieci towarów do sprzedaży, musi podać konsumentom swoje podstawowe dane, np. adres – pisze adwokat.

Publikacja: 01.06.2015 09:27

Błażej Wojnicz

Błażej Wojnicz

Foto: materiały prasowe

Nowa ustawa o prawach konsumenta budzi wiele wątpliwości. Wprowadza wiele zmian w relacji konsument – przedsiębiorca, nakładając przy okazji nowe obowiązki na prowadzących firmy. Wśród nich zobowiązanie, którym zostali obciążeni przedsiębiorcy posiadający strony internetowe, które mają charakter wizytówki (reklamy) w wirtualnym świecie. Chodzi o firmy, które nie świadczyły i nie świadczą żadnych usług przez internet, a ich witryna ogranicza się do informacji o przedsiębiorcy, doświadczeniu, zakresie świadczonych usług i ewentualnym cenniku czy danych kontaktowych.

Pozostało 84% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Opinie Prawne
Tomasz Siemiątkowski: Szkodliwa nadregulacja w sprawie cyberbezpieczeństwa
Opinie Prawne
Tomasz Pietryga: Czy wolne w Wigilię ma sens? Biznes wcale nie musi na tym stracić
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Awantura o składki. Dlaczego Janusz zapłaci, a Johanes już nie?
Opinie Prawne
Łukasz Guza: Trzy wnioski po rządowych zmianach składki zdrowotnej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Opinie Prawne
Tomasz Pietryga: Rząd wypuszcza więźniów. Czy to rozsądne?