Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 10.04.2018 06:51 Publikacja: 09.04.2018 21:00
Foto: materiały prasowe
Rz: Jak zmieniają się zachowania polskich konsumentów?
Przez lata priorytetem była cena – dziś ogromnie ważna jest jakość produktów, szczególnie w ofercie świeżej żywności. To zatem kierunek, w którym idziemy, wzmacniając asortyment czy wybierając najlepszych dostawców. Nasila się trend robienia zakupów częściej, ale mniejszych. W związku z tym największe hipermarkety zmagają się ze spadkami sprzedaży, choć nie można przekreślać potencjału tego segmentu rynku. Te bardziej kompaktowe, o kilku tysiącach metrów kwadratowych powierzchni, zdecydowanie odpowiadają na nowe potrzeby konsumentów, zwłaszcza szerokiej oferty produktów świeżych. Mamy w Polsce ponad 400 sklepów, jesteśmy obecni nie tyko w hipermarketach, ale supermarketach oraz sklepach convenience. Wszystkie teraz rosną, w drugim półroczu widać nasilenie pozytywnego trendu.
Żyjemy coraz dłużej, więc w wieku 40–50 lat powinniśmy pomyśleć, co będziemy robić w kolejnych dziesięcioleciach...
Hasło zerwania z naiwną globalizacją i postawienia na repolonizację nie sprawi, że premierowi Tuskowi uda się ws...
Polska potrzebuje więcej beztroskiego uśmiechu, a zapewnić go powinni kandydaci.
Nawet jeśli perspektywa pokoju na Ukrainie wydaje się wciąż dość odległa, to powinniśmy zawczasu przygotować róż...
Porozumienie CDU/CSU z SPD ma przeprowadzić Niemcy przez trudny czas, przywrócić im rangę międzynarodową, pozwol...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas