Aktualizacja: 02.01.2020 21:00 Publikacja: 02.01.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
Rośnie udział osiedlowych sklepów sieciowych w rynku, miejsca ustępują już tylko dyskontom. Po części tłumaczone jest to tym, że wolno im handlować w niedzielę. Czy w ostrej walce konkurencyjnej pomiędzy różnymi typami sklepów ma jeszcze znaczenie jakość obsługi klienta?
Oczywiście, ludzie wolą chodzić do sklepów z miłą obsługą niż z niemiłą. Ale wciąż jest to tylko jeden z elementów, które wpływają na wybór sklepu. Bo dla jednych najważniejsze mogą być ceny, a dla innych dostępność produktów czy niewielka odległość od domu. I też nie jest prawdą, że w sklepikach osiedlowych ta obsługa jest zdecydowanie bardziej miła niż w dużych sklepach. To dlatego, że supermarkety często organizują szkolenia, gdzie przekazują pracownikom pewne standardy obsługi.
Nadmiar regulacji i legislacji może znacząco wpłynąć na gospodarkę, zwiększając obciążenia dla firm i ograniczaj...
W cieniu wyborów prezydenckich i przed zapowiadaną przez premiera Donalda Tuska rekonstrukcją rządu, która ma po...
Spór o składkę zdrowotną od przedsiębiorców dał aktorom z różnych stron sceny politycznej szansę na wspaniałe wy...
Pierwszy zrobił to Jarosław Kaczyński, prezes PiS, potem prezydent Andrzej Duda. Dołączenie Adama Glapińskiego,...
Konsumenci nie musieliby czekać aż do maja 2025 r. na obniżkę ceny kredytu, gdyby nie falstart z cięciem stóp pr...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas