Cukier już nie krzepi

Do wytwarzania żywności mniej słonej i mniej słodkiej nakłonią producentów duże sieci handlowe. Sprzedaż takich wyrobów ma z ich punktu widzenia sporo zalet.

Publikacja: 04.08.2019 21:00

Cukier już nie krzepi

Foto: Adobe Stock

W niedawnej kampanii edukacyjnej „Otyłość kontra zdrowie" przypominano, że dwie trzecie Polaków ma nadwagę, a co czwarty jest już otyły, czyli nadmiarowych kilogramów ma sporo za dużo. To paradoks, bo nigdy wcześniej nie było tak dużego zainteresowania zdrowym odżywianiem. Półki w księgarniach uginają się pod poradnikami na ten temat, media i celebryci proponują zaś kolejne cudowne diety, które odchudzą, upiększą, ujmą lat, a dodadzą wigoru.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Dlaczego warto pomagać innym, czyli czego zabrakło w exposé ministra Sikorskiego
Opinie Ekonomiczne
Leszek Pacholski: Interesy ludzi nauki nie uwzględniają potrzeb polskiej gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Jak skrócić tydzień pracy w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Stanisław Stasiura: Kanada – wybory w czasach wojny celnej
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Polscy milionerzy wolą luksusowe samochody i spa niż nieruchomości