Biznesowy partner rock 'n' rolla

Chcemy kontynuować bardzo rozpoznawalny w Polsce i Europie Festiwal Legend Rocka, zwiększać ilość gatunków zwierząt mieszkających w naszym Zoo oraz wybudować nowe atrakcje dla dzieci i dorosłych – mówi Mirosław Wawrowski, dyrektor zarządzający, Dolina Charlotty Resort & SPA.

Publikacja: 18.10.2019 17:00

Mirosław Wawrowski, dyrektor zarządzający, Dolina Charlotty Resort & SPA

Mirosław Wawrowski, dyrektor zarządzający, Dolina Charlotty Resort & SPA

Foto: materiały prasowe

Skąd wziął się pomysł na Dolinę Charlotty?

Nazwa Charlottental jest nazwą autentyczną, która została znaleziona w kronikach parafialnych. W tym miejscu funkcjonował młyn, który mielił zboże dla Słupska i Ustki przez 800 lat, dlatego tak mocno w chwili obecnej wykorzystujemy atut wody (jeziorka, kanały wodne). Dolina została odkryta przez mieszkańców Słupska już w XIX i na początku XX w. ze względu na swoje walory krajobrazowo-przyrodnicze (posiadamy dokumentację fotograficzną). Działał tutaj wówczas Guest House oraz strzelnica i rodziny przyjeżdżały na niedzielny wypoczynek.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Marek Góra: Nieuchronność dłuższej aktywności zawodowej
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Fałszywy ton nacjonalizmu
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Apel do kandydatów na urząd prezydenta
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Czas na powojenne scenariusze dla Ukraińców
Opinie Ekonomiczne
Umowa koalicyjna w Niemczech to pomostowy kontrakt społeczny