Warta jest jedną z najstarszych firm w Polsce. Macie w tym roku okrągły jubileusz. Covid popsuł wam to święto?
3 września obchodziliśmy rocznicę 100 lat działalności. Przed pandemią zastanawialiśmy się, jak będziemy ją świętowali, jak chcemy siebie prezentować z okazji tego jubileuszu. A zdecydowanie jest co wspominać. Warta zawsze była istotną firmą na polskim rynku. W latach 60-tych staliśmy się dla Polaków swoistym oknem na świat, obsługując ubezpieczenia związane z żeglugą morską i transportem lotniczym. Potem, w latach 90-tych, po otwarciu gospodarki, przeszliśmy z pozycji ubezpieczyciela korporacyjnego w biznes detaliczny. Ale najważniejsze dla nas jest to co jest dzisiaj i co jest przed nami. Bo historia jest szalenie ważna, ale najważniejsze jest żeby Warta dalej dobrze się rozwijała. Na tym się skupiamy. Myślimy o innowacjach, o tym w jakim kierunku zmierza świat. I w jaki sposób my, w tym nowym otoczeniu rynkowym, będziemy współpracować z coraz bardziej zaawansowanymi technologicznie klientami.