Klient pozornie w centrum uwagi

Firmy twierdzą, że znają potrzeby swoich klientów i je zaspokajają. Jednak badania mówią zupełnie coś innego – pisze dyrektor zarządzający Bain & Company.

Publikacja: 21.09.2015 21:00

Jacek Poświata

Jacek Poświata

Foto: materiały prasowe

Wiele firm mówi, że klient jest dla nich najważniejszym aktywem. Słyszymy wypowiedzi prezesów wskazujących klienta jako centrum ich organizacji. Rozmawiamy z wieloma przedstawicielami różnych instytucji, którzy mówią, że prowadzą przeróżne badania opinii klientów i wiedzą, czego ich klienci potrzebują.

W tym samym czasie sami prowadzimy badania lojalności i satysfakcji klientów w kilku branżach w Polsce i widzimy całkowicie inny obraz.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Damian Guzman: Czy polskie firmy będą przenosić się do Rumunii?
Opinie Ekonomiczne
Marek Góra: Nieuchronność dłuższej aktywności zawodowej
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Fałszywy ton nacjonalizmu
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Apel do kandydatów na urząd prezydenta
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Czas na powojenne scenariusze dla Ukraińców