W Karpaczu o szukaniu przywództwa

Decyzja o przeniesieniu Forum była dla nas trudna. Niemniej to właśnie w Karpaczu słyszymy: „w czym jeszcze możemy pomóc?”– mówi Zygmunt Berdychowski, przewodniczący Rady Programowej Forum Ekonomicznego.

Publikacja: 12.04.2021 21:00

W Karpaczu o szukaniu przywództwa

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Dlaczego na siedzibę Forum wybrano ostatecznie Karpacz, a nie Krynicę?

Specjalna komisja przetargowa Rady Programowej Forum Ekonomicznego wybrała ofertę konsorcjum skupionego wokół urzędu marszałka województwa dolnośląskiego, prezydenta Wrocławia oraz władz Karpacza. To była najlepsza spośród ofert lokalizacji, jakie otrzymaliśmy. Zwycięskie konsorcjum to doskonały przykład współpracy sześciu bardzo różnych instytucji, które bez względu na sympatie polityczne współdziałają na rzecz swojego regionu. Ich oferta dotyczy nie tylko przestrzeni niezbędnej do przeprowadzenia Forum, ale też zakłada pełne wsparcie dla nas, zarówno organizacyjne, techniczne, logistyczne czy kulturalne, jak i medialne. Podjęcie decyzji o przeniesieniu Forum była dla nas bardzo trudne. Krynica silnie zrosła się z nazwą Forum Ekonomicznego. Dodatkowo są to moje rodzinne stronny i ciężko mi było zrezygnować z współpracy z lokalną społecznością i z wspierania rozwoju regionu. Jestem jednak przekonany, że w Karpaczu uda nam się stworzyć dla Forum Ekonomicznego nowe impulsy rozwoju.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (nawet do -40%!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Jak zaprząc oszczędności do pracy na rzecz konkurencyjnej gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Blackout, czyli co naprawdę się stało w Hiszpanii?
Opinie Ekonomiczne
Czy leci z nami pilot? Apel do premiera
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Pytam kandydatów na prezydenta: które ustawy podpiszecie? Czas na konkrety
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Z pustego i generał nie naleje
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku