Danwood planuje ekspansję

Chcemy sprzedawać ponad tysiąc drewnianych domów rocznie i osiągnąć 700 mln zł przychodów – mówi Jarosław Jurak, prezes potentata z Bielska Podlaskiego.

Publikacja: 17.12.2014 05:39

Danwood planuje ekspansję

Foto: materiały prasowe

Rz: Na gali Listy 2000 „Rzeczpospolitej" Danwood otrzymał nagrodę Marka Polskiej Gospodarki oraz tytuł Orła Eksportu. Jaki jest przepis na stworzenie silnej marki i sukces za granicą?

Jarosław Jurak: Sukces rynkowy to przede wszystkim słuchanie klientów, obserwowanie rynku, konkurencji i uczenie się. Dla naszej pozycji na rynku niemieckim najważniejszy był wybór modelu dystrybucyjnego i bliskie relacje między firmą i agentami. Uważam, że dobrze wykorzystaliśmy szanse, jakie w ostatnich 10 latach stworzył rozwój internetu i mediów społecznościowych. Konsekwentnie również inwestowaliśmy: z jednej strony w rozwój produktu, jakość, obsługę klientów, a z drugiej w rozwój zasobów wewnątrz firmy, takich jak wiedza i umiejętności pracowników, oraz nowoczesne wyposażenie produkcji i narzędzia IT.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Apel do kandydatów na urząd prezydenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Czas na powojenne scenariusze dla Ukraińców
Opinie Ekonomiczne
Umowa koalicyjna w Niemczech to pomostowy kontrakt społeczny
Opinie Ekonomiczne
Donald Tusk kontra globalizacja – kampanijny chwyt czy nowy kierunek?
Opinie Ekonomiczne
Piotr Arak: Ewolucja protekcjonizmu od Obamy do Trumpa 2.0