Belvedere chce Sobieskim walczyć o globalny rynekw wódki

Polska jest dla nas obecnie centrum rozwijania biznesu w Europie Środkowej. Chcemy dzięki temu wzmocnić pozycję w Czechach, na Słowacji i Węgrzech – mówi Beacie Drewnowskiej prezes grupy alkoholowej Belvedere Jean-Noël Reynaud.

Publikacja: 21.04.2015 22:00

Belvedere chce Sobieskim walczyć o globalny rynekw wódki

Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński

Pod koniec 2014 roku Belvedere ogłosił strategię „Znów w grze 2018". Na czym głównie opiera się ten plan?

Jean-Noël Reynaud: Nasza strategia składa się z trzech głównych filarów: pozbycia się niestrategicznych aktywów, optymalizacji biznesu we wszystkich krajach, w których działamy oraz rozwoju i poprawie wyników w kluczowych dla nas kategoriach produktów, czyli w wódce, szkockiej whisky z marką William Peel, winach pod marką Fruits & Wine (wina z sokiem o obniżonej zawartości alkoholu – red.)  oraz likierach Marie Brizard.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Dlaczego warto pomagać innym, czyli czego zabrakło w exposé ministra Sikorskiego
Opinie Ekonomiczne
Leszek Pacholski: Interesy ludzi nauki nie uwzględniają potrzeb polskiej gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Jak skrócić tydzień pracy w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Stanisław Stasiura: Kanada – wybory w czasach wojny celnej
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Polscy milionerzy wolą luksusowe samochody i spa niż nieruchomości