Aktualizacja: 30.01.2017 18:32 Publikacja: 30.01.2017 18:32
Foto: Fotorzepa/Piotr Waniorek
Rz: Kiedy bank będzie rozpoznawał twarz klienta?
Pracujemy nad tym (śmiech). Mówi pan o rzeczy poważnej, o korzystaniu z nowych technologii, zwłaszcza z osiągnięć biometrii, dla zapewnienia klientom większego bezpieczeństwa i wygody. Rozpoznawanie odcisków palców jest już powszechne, cyfryzacja banków oznacza jednak częstsze cyfrowe interakcje z klientem, wymagające nowych rozwiązań m.in. w zakresie bezpieczeństwa.
Producenci mebli to kolejna z polskich lokomotyw po motoryzacji czy transporcie międzynarodowym, która dostała o...
Nadmiar regulacji i legislacji może znacząco wpłynąć na gospodarkę, zwiększając obciążenia dla firm i ograniczaj...
W cieniu wyborów prezydenckich i przed zapowiadaną przez premiera Donalda Tuska rekonstrukcją rządu, która ma po...
Spór o składkę zdrowotną od przedsiębiorców dał aktorom z różnych stron sceny politycznej szansę na wspaniałe wy...
Pierwszy zrobił to Jarosław Kaczyński, prezes PiS, potem prezydent Andrzej Duda. Dołączenie Adama Glapińskiego,...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas