Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 06.11.2017 21:38 Publikacja: 06.11.2017 20:45
Foto: materiały prasowe
Rzeczpospolita: Coraz więcej Polaków ekscytuje się oglądaniem, jak w gry wideo grają profesjonaliści. Na świecie e-sport i szerzej, rynek gamingu, dynamicznie rośnie. W Polsce jest podobnie?
Wojciech Jeznach: Tak. To rynek z olbrzymim potencjałem. Popularność gamingu zmierzyć można np. za pośrednictwem platformy Twitch. W Polsce odwiedza ją 3–3,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. I tych ludzi dynamicznie przybywa. Widzimy to po liczbie kanałów i unikalnych użytkowników, którzy oglądają transmisję.
Jak to się stało, że biedny jeszcze niedawno kraj znalazł się przed Polską, Węgrami, Chorwacją i Grecją pod wzgl...
Żyjemy coraz dłużej, więc w wieku 40–50 lat powinniśmy pomyśleć, co będziemy robić w kolejnych dziesięcioleciach...
Hasło zerwania z naiwną globalizacją i postawienia na repolonizację nie sprawi, że premierowi Tuskowi uda się ws...
Polska potrzebuje więcej beztroskiego uśmiechu, a zapewnić go powinni kandydaci.
Nawet jeśli perspektywa pokoju na Ukrainie wydaje się wciąż dość odległa, to powinniśmy zawczasu przygotować róż...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas