Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 15.12.2017 09:09 Publikacja: 14.12.2017 21:00
Foto: Rzeczpospolita, Lim Ho Joon
Rz: Hyundai to marka znana w Polsce przede wszystkim z motoryzacji i elektroniki. Skąd pomysł, żeby próbować wejść na bardzo konkurencyjny rynek pojazdów szynowych?
Hyung-Wook Kim: Hyundai Rotem jest częścią Hyundai Motor Group, grupy składającej się z 32 podmiotów, takich jak Hyundai Motors czy Kia Motors. My zajmujemy się produkcją pojazdów szynowych, wojskowych i wyposażenia fabryk. Dostarczyliśmy ponad 40 tys. pojazdów do ponad 36 krajów. Rynek w Polsce zainteresował nas ze względu na szybki rozwój gospodarki. Jesteście krajem o wysokim zapotrzebowaniu na pojazdy szynowe produkowane zgodnie z najnowszą technologią, czyli takie jak nasze.
Polska potrzebuje więcej beztroskiego uśmiechu, a zapewnić go powinni kandydaci.
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Nawet jeśli perspektywa pokoju na Ukrainie wydaje się wciąż dość odległa, to powinniśmy zawczasu przygotować róż...
Porozumienie CDU/CSU z SPD ma przeprowadzić Niemcy przez trudny czas, przywrócić im rangę międzynarodową, pozwol...
Gdy PiS mówił o „kapitale, który ma narodowość”, liberalna opozycja milczała. Teraz to Donald Tusk ogłasza konie...
Kiedyś USA sprzedawały światu globalizację jak coca-colę: masowo i z przekonaniem. Dziś wolny handel przestaje i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas