Prostszy komunikat w reklamie leku

Reklamy produktów leczniczych będą musiały zawierać trzy różne wersje ostrzeżenia dotyczącego ich stosowania. Będą sformułowane prostszym niż dotychczas językiem i będą krótsze.

Publikacja: 28.07.2022 08:01

Prostszy komunikat w reklamie leku

Foto: Adobe Stock

Treść komunikatu będzie musiała być odczytana wyraźnie. Każda nowa wersja reklamy będzie musiała być emitowana z wykorzystaniem innego ostrzeżenia.

Wszystko za sprawą nowelizacji rozporządzenia w sprawie reklamy produktów leczniczych, która została opublikowana w Dzienniku Ustaw. Wejdzie w życie za sześć miesięcy.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Ochrona zdrowia
„Nie wprowadzamy limitów”. NFZ tłumaczy zmiany w rozliczeniach z przychodniami
Ochrona zdrowia
Dyrektor szpitala: „Zobowiązania NFZ wobec naszego szpitala to 11 mln zł”
Ochrona zdrowia
W Unii Europejskiej brakuje 1,2 mln pracowników ochrony zdrowia
Ochrona zdrowia
Konkurs na nowo, szpitale czekają
Ochrona zdrowia
Reforma szpitali. Nie będzie przymusowego zamykania porodówek
Materiał Promocyjny
Raportowanie zrównoważonego rozwoju - CSRD/ESRS w praktyce