Aktualizacja: 17.09.2020 10:35 Publikacja: 17.09.2020 10:35
Foto: materiały prasowe
Spółka specjalizująca się w wyszukiwaniu lokalizacji i budowie sklepów dla sieci spożywczych, stacji benzynowych czy fast foodów, zaktualizowała strategię o zaskakujące elementy. Motywacją rozszerzenia działalności jest pandemia, która mocno wpłynęła na podstawowy rynek: sieci zwolniły z ekspansją, a e-commerce rozkwitł.
Tower Investments zamierza wykorzystać kupiony w poprzednie wakacje majątek upadłej firmy cukierniczej i rozwinąć biznes we współpracy z Adamem i Piotrem Gesslerami. Manufaktura Gessler może teraz produkować 1 tys. ton pakowanych ciast rocznie i 2 tys. ton innych produktów (m.in. lody w proszku, kisiele itp.). Zarząd wskazuje, że rynek cukierniczy w Polsce ma wartość ponad 12 mld zł rocznie, a jeśli chodzi o pakowane ciasta, konkurencja jest ograniczona.
Memos, sieć elastycznych biur należąca do Grupy Warimpex, powiększa swoje powierzchnie coworkingowe w Krakowie i...
Zaułek Piękna, biurowiec w sercu warszawskiego Śródmieścia, Syrena Real Estate kupiła od spółki Manova Partners....
Jedna piąta oferty dewelopera dostępna jest na najtrudniejszym mieszkaniowym rynku. Spółka zapewnia o swej mocne...
Hale o powierzchni ponad 207 tys. mkw. dla Media Expert wybuduje w Łodzi Panattoni. Całkowita wartość inwestycji...
Mieszkania na wynajem instytucjonalny w Sochaczewie zaoferuje spółka PFR Nieruchomości. Osiedla z prefabrykatów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas