Aktualizacja: 14.03.2025 03:30 Publikacja: 24.09.2024 17:04
Foto: Mat.prasowe
Symlog to firma z branży spedycji międzynarodowej. Organizuje przewóz towarów różnymi środkami transportu.
Firma wynajęła 3,2 tys. mkw. powierzchni magazynowej w kompleksie Ożarów II Logistic Center pod Warszawą. Park logistyczny oferuje ponad 29 tys. mkw. powierzchni magazynowo-biurowej w dwóch budynkach.
Czynsze za szyte na miarę magazyny są wyższe średnio o 10–20 proc. Firm chętnych na spersonalizowane powierzchnie jednak nie brakuje.
Deweloper Panattoni uzyskał finansowanie centrum logistycznego w Zgierzu. Kredytu w wysokości 23,3 mln euro udzielił firmie PKO Bank Polski.
Firma GLP przygotowuje się do drugiej inwestycji w Lędzinach na Górnym Śląsku.
Deweloper 7R rozpoczyna budowę parku magazynowego na Pomorzu. Pierwszy najemca, operator logistyczny, zajmie w nim ponad 31 tys. mkw. powierzchni.
Potencjał energetyki wiatrowej na Pomorzu Zachodnim to główny temat zbliżającego się Forum Ekologicznego, które odbędzie się pierwszego dnia wiosny (21.03.2025 r.) w Szczecinie.
Obcokrajowcy chcą pracować w magazynach w Polsce. Najwięcej pracowników pochodzi z Ukrainy, Białorusi i Gruzji.
Jazda na motocyklu to z całą pewnością wielka przyjemność, o czym zaświadczy każdy, kto chociaż raz miał okazję – legalnie, podkreślmy – poprowadzić maszynę na dwóch kołach.
Polski rynek inwestycyjny zwiększa obroty. W nieruchomości komercyjne zainwestowano w zeszłym roku prawie 5 mld euro, to wzrost o 130 proc.
Polscy producenci pociągów w pospiechu rozbudowują moce przerobowe, aby sprostać zamówieniom wartości kilkunastu miliardów złotych.
W lutym, najkrótszym miesiącu w roku, Lotnisko Chopina odprawiło prawie 1,6 mln pasażerów. To o ponad 1,5 tys. więcej niż w styczniu 2025 r. i o 11,2 proc. więcej niż w lutym 2024. Doskonałe są także wyniki cargo.
Dwie katastrofy i coraz częściej pojawiające się informacje o niedociągnięciach w branży lotniczej zaniepokoiły Amerykanów. Kiedy do głosu doszedł jeszcze Elon Musk i zaatakował kontrolerów lotów, mieszkańcy USA naprawdę zaczęli się bać latania.
Przewoźnicy z coraz większą desperacją domagają się obniżenia ustawowych kosztów prowadzenia działalności. Wskazują, że nie są konkurencyjni na europejskim rynku.
Elektryfikacja transportu wymaga sporych inwestycji. Producenci sięgają do kieszeni przewoźników.
Emil Domeracki wchodzi do Walter Herz jako partner i udziałowiec. Będzie odpowiedzialny za grunty inwestycyjne.
Państwo dofinansowuje budowę ładowarek, sieci zasilających oraz zakup elektrycznych ciężarówek.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas