Aktualizacja: 16.02.2025 16:11 Publikacja: 24.09.2024 17:04
Foto: Mat.prasowe
Symlog to firma z branży spedycji międzynarodowej. Organizuje przewóz towarów różnymi środkami transportu.
Firma wynajęła 3,2 tys. mkw. powierzchni magazynowej w kompleksie Ożarów II Logistic Center pod Warszawą. Park logistyczny oferuje ponad 29 tys. mkw. powierzchni magazynowo-biurowej w dwóch budynkach.
Czynsze za szyte na miarę magazyny są wyższe średnio o 10–20 proc. Firm chętnych na spersonalizowane powierzchnie jednak nie brakuje.
Deweloper Panattoni uzyskał finansowanie centrum logistycznego w Zgierzu. Kredytu w wysokości 23,3 mln euro udzielił firmie PKO Bank Polski.
Firma GLP przygotowuje się do drugiej inwestycji w Lędzinach na Górnym Śląsku.
Deweloper 7R rozpoczyna budowę parku magazynowego na Pomorzu. Pierwszy najemca, operator logistyczny, zajmie w nim ponad 31 tys. mkw. powierzchni.
Obcokrajowcy chcą pracować w magazynach w Polsce. Najwięcej pracowników pochodzi z Ukrainy, Białorusi i Gruzji.
Kłopoty z nawigacją przy zakłóconym sygnale GPS oraz przekleństwa w kabinie pilotów spowodowały katastrofę AZAL Airlines - uważa Aleksander Jakowlew, rosyjski ekspert lotniczy. Ani słowa o tym, że samolot został ostrzelany przez Rosjan.
Amerykańska spółka Eviation, która przygotowywała elektryczne samoloty, zwolniła załogę i wstrzymała działalność.
Maleją wpływy z eksportu usług przewoźników drogowych. To pierwszy taki przypadek.
Pociągi na szybkiej linii między Warszawą, Łodzią, Wrocławiem i Poznaniem pojadą 320 km/h, a podróż do stolicy potrwa najwyżej 100 minut. Będzie nowa flota dla LOT, CPK ruszy w 2032 r. – mówi Maciej Lasek, wiceminister infrastruktury.
Pieniądze z emisji obligacji są niezbędne do realizacji strategii budowania 400 tys. mkw. magazynów rocznie. Część nieruchomości chcemy zostawić we własnym portfelu, by czerpać przychody z najmu – mówi Tomasz Mika, członek zarządu 7R.
KE planuje, że w 2030 roku 30 proc. przewozów będzie odbywać się transportem intermodalnym. Czy taki plan jest realny?
Na europejskich lotniskach w 2024 roku odprawiło się 2,5 mld pasażerów. To o niespełna 2 proc. więcej, niż w 2019 roku – ostatnim przed pandemią.
Tak dobrego stycznia Boeing nie miał od dwóch lat — informuje „The Seattle Times”. To może być początek końca głębokiego kryzysu, jaki Boeing zafundował sobie na własne życzenie.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas