Reklama
Rozwiń

Hotelarze liczą straty po sezonie. I kuszą gości cenami i atrakcjami na jesień

Ani dobra pogoda, która przedłużyła nieco sezon, ani jesienny powrót turystyki biznesowej, nie poprawiły kondycji rodzimej branży turystycznej.

Publikacja: 16.10.2023 10:16

Hotelarze liczą straty po sezonie. I kuszą gości cenami i atrakcjami na jesień

Foto: Adobe Stock

Ale nie wszystko jest stracone. — Dlatego właściciele obiektów noclegowych walczą i próbują przyciągnąć turystów atrakcjami czy ofertami w wyższym standardzie w tej samej cenie – mówi Tomasz Zaniewski, wiceprezes serwisu Nocowanie.pl.

Jeszcze kilka dni temu było pięknie i ciepło. Na południu Polski jest wysyp grzybów, których nie ma ani na Mazurach, ani w centrum. Ale początek jesieni nie pozwolił rodzimej branży turystycznej znacząco odrobić strat po sezonie. Spadki utrzymują się, a większy ruch widać jedynie w dużych miastach i – tradycyjnie o tej porze roku – w górach.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Nieruchomości
Deweloperskie partnerstwo. Czym i po co wymieniają się firmy
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Heimstaden wierzy w PRS, ale poza wynajmowaniem sprzedaje mieszkania. Dlaczego?
Nieruchomości
Gdzie w Polsce jest najwięcej niedrogich mieszkań
Nieruchomości
Hillwood Polska kupuje magazyny za 100 mln euro
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Popyt na nowe mieszkania nie słabnie. Są zmiany w cennikach
Reklama