Ulice handlowe przyciągają nowe marki

Nowe marki podkręcają ruch na ulicach handlowych, ale Zachód dogonimy dopiero za dziesięć lat – ocenia Renata Kamińska, specjalistka ds. ulic handlowych w firmie doradczej CBRE.

Publikacja: 05.04.2022 10:50

Ulice handlowe przyciągają nowe marki

Foto: Mat. Prasowe

aig

Ekspertka CBRE analizuje sytuację na rynku ulic handlowych:

Ulice handlowe rozwinęły się w pandemii. Zlokalizowane przy nich lokale dzięki lepszej dostępności i większemu bezpieczeństwu były bardziej odporne na obostrzenia. W efekcie nie tylko struktura biznesów znajdujących się przy najpopularniejszych ulicach pozostała taka sama, ale zaczęły się tam pojawiać nowe marki m.in. kosmetyczne, modowe, a nawet motoryzacyjne.

Pozostało 80% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Nieruchomości
Atut Myszków ma już pozwolenie na budowę
Nieruchomości
Apsys Polska już na rynku mieszkań. Wybuduje osiedle na Służewcu
Nieruchomości
Wyburzyć, by zbudować lepsze
Nieruchomości
Najemcy idą do Nowego Fortu Wola
Materiał Promocyjny
Fotowoltaika naturalnym partnerem auta elektrycznego
Nieruchomości
Galeria Bemowo w nowych rękach
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje