Ulice handlowe przyciągają nowe marki

Nowe marki podkręcają ruch na ulicach handlowych, ale Zachód dogonimy dopiero za dziesięć lat – ocenia Renata Kamińska, specjalistka ds. ulic handlowych w firmie doradczej CBRE.

Publikacja: 05.04.2022 10:50

Ulice handlowe przyciągają nowe marki

Foto: Mat. Prasowe

aig

Ekspertka CBRE analizuje sytuację na rynku ulic handlowych:

Ulice handlowe rozwinęły się w pandemii. Zlokalizowane przy nich lokale dzięki lepszej dostępności i większemu bezpieczeństwu były bardziej odporne na obostrzenia. W efekcie nie tylko struktura biznesów znajdujących się przy najpopularniejszych ulicach pozostała taka sama, ale zaczęły się tam pojawiać nowe marki m.in. kosmetyczne, modowe, a nawet motoryzacyjne.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Nieruchomości
Atut Myszków ma już pozwolenie na budowę
Nieruchomości
Apsys Polska już na rynku mieszkań. Wybuduje osiedle na Służewcu
Nieruchomości
Wyburzyć, by zbudować lepsze
Nieruchomości
Najemcy idą do Nowego Fortu Wola
Nieruchomości
Galeria Bemowo w nowych rękach