Klient złowiony w sieci albo w tramwaju

Firmy deweloperskie coraz częściej szukają klientów w internecie. Nie zaniedbują jednak z targów i tradycyjnych reklam.

Aktualizacja: 15.03.2017 08:36 Publikacja: 15.03.2017 08:30

Bulwary Książęce – inwestycja we Wrocławiu

Bulwary Książęce – inwestycja we Wrocławiu

Foto: mat. inwestora

Na coraz większą rolę internetu w procesie sprzedaży mieszkań wskazuje Piotr Kijanka, dyrektor z Grupy Deweloperskiej Geo. – Podstawowym źródłem informacji o naszej ofercie jest strona internetowa, na którą klienci trafiają m.in. dzięki kampaniom reklamowym i mediom społecznościowym. W ostatnim roku więcej uwagi poświęciliśmy obecności na Facebooku – opowiada.

Zdaniem dyrektora z Geo ten serwis społecznościowy jest dobrym, ale niedocenianym przez deweloperów sposobem dotarcia do klientów, szczególnie na początkowym etapie, kiedy potencjalni nabywcy dopiero poszukują informacji o inwestycjach. Ale, jak mówi Piotr Kijanka, jego firma nie chce się ograniczać tylko do strefy wirtualnej.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Nieruchomości
Indeks nastrojów deweloperów. Będą rabaty i promocje?
Nieruchomości
Emil Domeracki na pokładzie Walter Herz
Nieruchomości
Nowy start. Polski Holding Nieruchomości prezentuje strategię
Nieruchomości
Zasiedzieć się w coworku. Elastyczne biura wchodzą do najlepszych budynków
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Nieruchomości
Otworzyć Polakom drzwi do mieszkań