IWG działa na rynku elastycznych biur, które oferuje pod markami Regus i Spaces. Firma jest obecna na ponad 120 rynkach, w 1 tys. miastach całego świata. W Polsce IWG ma 32 centra biurowe w siedmiu największych miastach. - Firma planuje rozwijać model franchisingowy, dzięki któremu w ciągu najbliższych kilku lat otworzy kolejne siedziby poza tradycyjnie rozumianymi centrami biznesowymi, tak by zapewnić osobom korzystającym z elastycznych biur dogodny i szybki dojazd z miejsca zamieszkania – zapowiada IWG w komunikacie.  

- Nie mam żadnych wątpliwości, co potwierdzają liczne analizy publikowane przez nas oraz innych graczy rynku biurowego, że hybrydowy model pracy będzie się dynamicznie rozwijał. Chcą tego zarówno pracownicy, jak i firmy, które zauważają korzyści płynące ze zwiększonej satysfakcji pracowników oraz wymiernych oszczędności finansowych – mówi cytowany w komunikacie Paweł Ornatek, dyrektor generalny IWG w Polsce. -   Wizyty w biurze głównym, tzw. centrali, staną się okazjonalne, a pracownicy będą chcieli zredukować do minimum godziny spędzane wcześniej w korkach czy komunikacji miejskiej, pracując z domu oraz z biur blisko domu – przewiduje.

Paweł Ornatek doświadczenie zdobywał m.in. w firmach Colgate-Palmolive, Tetley, Pepsi. Zarządzał przejęciem i integracją firmy kosmetycznej Soraya przez amerykański koncern Alberto-Culver. Wcześniej kierował firmą Regus w Polsce, która (po akwizycji m.in. Spaces) przekształciła się w IWG. Dla Pawła Ornatka jest to więc powrót do firmy.