Niezależni w Spotify. Kordowska zwiększyła słuchalność o 62 800 procent

Playlista Spotify Fresh Finds Polska zaowocowała w 2023 roku niemal 1,5 mln muzycznych odkryć. Szczególną uwagę zwróciła Sara Kordowska i Jan Marczewski.

Publikacja: 01.02.2024 09:03

Niezależni w Spotify. Kordowska zwiększyła słuchalność o 62 800 procent

Foto: Spotify

W drugim roku funkcjonowania playlisty z utworami niezależnych polskich artystów Spotify zaprezentowało 469 talentów, a użytkownicy platformy dokonali muzycznych odkryć niemal 1,5 miliona razy.

Programy i playlisty Spotify promujące lokalnych twórców obejmują inicjatywy takie jak RADAR, skupiający się na wschodzących talentach, EQUAL, koncentrujący się zwiększeniu widoczności kobiet-artystek i w końcu Fresh Finds, uruchomiony na początku 2022 roku i promujący niezależnych muzyków na samym początku ich kariery.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Muzyka popularna
„Wicked” w Romie. Fenomen musicalu na kredyt czarnej magii
Muzyka popularna
Zalewski z trzema Fryderykami. Waluś o „kompromitacji” Nawrockiego
Muzyka popularna
Nowy album Eltona Johna. Powrócił z boską Brandi Carlile
Muzyka popularna
Kirk Hammett z Metalliki nagrywa solową płytę, czytając Pitagorasa po grecku
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Muzyka popularna
„Wicked”, oscarowy przebój, ma premierę w Teatrze Roma